Friendship :)

Monday 11 February 2013 | 12:24 am
Hai semua .HEEE
lama tak update blog kan , 
actly malas :p
haha.
skg blog nie pun dah mcam simple gila kan , 
nanti laah aku update , buat masa sekarang maseh malas .
okaay , start cerita .:)

FRIENDSHIP ?
what is the meaning ? *macam cikgu plak , HAHA
selalu nya friendship yang bermakna nie akan terjalin bila kita time skolh , 
tak kira skolh rendah or skolh menengah kan , tapi aku mengaku kawan skolh menengah lah
 yang paling best sebab time tuuh otak kita daah matured , so kita faham erti persahabatan :)
yees , sama seperti aku , itu yang aku alami sekarang , 
Seriusly , aku rindu kawan kawan skolh menengah :'( , 
geng aku , batch aku , roomate aku , segala bagai laah 
damn ! rinduuuuuu :'( *menangis 
okaay , . tanak cerita panjang ,nanti sayu plak , haha 
just nak share a photo of Friendship :'( 
last day together .i love them badly 

:')

Batch 1995 :')

geng gilos gilos , haha

A part of my life :)

GBC :)

the AWESOME Crew

we share everything together .
moment time form4

My second family :)
diorang the best ever  :'( , 
disini laah aku belajar semua :') , form A to Z .I proud to be a GEORGIAN






No comments: